woensdag 19 mei 2010

Bart De Wever op de cover van Knack


Wie heeft er Koen Meulenaere, de columnist van de laatste bladzijden bij Knack, gebeten dat hij zo tekeer gaat in zijn column Bladspiegel over Siegfried Backe?

Toen ik het artikel deze namiddag gelezen had moest ik onmiddellijk denken aan de woorden van Siegfried, die hij sprak in de fotostudio bij Peter waar we laatst samen kwamen voor de fotosessies met de Dender-kandidaten en ik hem vroeg hoe hij met al die kritiek omging ?:

Och, sprak hij, het maakt niet uit wat ze schrijven over u als ze maar over u schrijven ... Ik vond dat heel goed gezegd. Deze wijze woorden indachtig kon ik enkel nog maar eens goed lachen met dat artikel van Meulenaere! Journalisten hé, ach ze schrijven maar wat.

PS: goed interview met Bart De Wever

Geen opmerkingen:

Een reactie posten