zondag 30 mei 2010

De 20 km van Brussel - Oost-Vlaanderen komt er aan!

Eergisteren in Lebbeke ook gezellige babbel gehad met Siegfried, zo eens even over andere dingen gepraat, de kinderen, hun studies, de reacties, de thuisbasis, enz ... dat was efkes een verademing.



En gisteren zaterdag was het terug vollen bak tegen aan. Ik ben naar Gent geweest met mijn dochters en hebben daar flyers uitgedeeld, tegen de stroom van het volk in want in Gent was het op de koppen lopen. Aan de Graslei (zie foto : geleend - zonder vragen - van Mark Cardoen burgemeester van Bierbeek) een broodje gegeten en zeer véél jongeren aangesproken. Het lijkt wel alsof ze allemaal voor ons gaan stemmen. Rustig blijven is de boodschap.



En vandaag ?




En vandaag loop ik de 20 km van Brussel en heb een grote sticker van N-VA op mijn loopshirt bevestigd. Je weet maar nooit, veel Vlamingen in Brussel morgen. Ben er dus niet bij voor de Ros Beiaard Ommegang in Dendermonde maar al de andere zijn er dus ik probeer morgen – tijdens het lopen – andere Vlaamse joggers over de streep te trekken ... ”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten