zondag 25 april 2010

Mijn webvrienden uit Oost-Vlaanderen.


Dat ik heel wat vrienden heb bij de N-VA dat is evident. Maar wie ik als webvrienden heb ? Wel in Oost-Vlaanderen zijn we toch zonder meer goed vertegenwoordigd.

Je hebt onze vaste waarde : Helga Stevens



Uit de streek van Dendermonde en Aalst : Sarah Smeyers



En de jongste nieuwe : Matthias Diependaele.



En verder ? Ach teveel om op te noemen. Kijk om te beginnen eens in de linker marge van mijn stekje. Je ziet daar mijn beste vrienden staan. En wil je nog meer ? Nog veel meer ? Dan moet je eens kijken bij Goedele Uyttersprot. Die heeft er echt veel te veel om op te noemen.

Maar om er enkele web-vrienden te noemen uit de streek :

Peter Dedecker

Mario Rottiers

David Geens

Jeroen Lemaitre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten